Over ons
Ervaren professionals op het gebied van eHRM-oplossingen
Solutions Factory voorziet organisaties binnen zowel de publieke als private sector van online oplossingen ter ondersteuning van het HRM-proces op het gebied van recruitment, mobiliteit en inhuur van medewerkers. Onze oplossingen worden ontwikkeld vanuit de wensen en behoeften van onze klant en zijn voorzien van een uitstekende serviceverlening. Wij staan hierbij voor een goede kwaliteit en een hoog serviceniveau.
Het team achter Solutions Factory bestaat uit zeer ervaren professionals op het gebied van arbeidsmarkt-oplossingen. Door onze jarenlange
ervaring binnen dit vakgebied zijn wij niet alleen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, maar begrijpen wij ook de relevante
arbeidsmarkt-processen en haar uitdagingen. Alle producten worden in huis ontwikkeld, beheerd, ondersteund en uitgebouwd. Hierbij staat
informatiebeveiliging hoog in het vaandel, getuige onze ISO 27001 certificering. We beschikken over eigen ontwikkelteams met ervaren professionals
op het gebied van o.a. softwareontwikkeling, user experience, design en informatiebeveiliging. En om van het gebruik van onze software echt
een succes te maken helpen support consultants bij het implementeren, gebruiken en optimaliseren van de software. Zo laten wij mens en organisatie
groeien.
Alhoewel onze oplossingen geschikt zijn voor diverse branches en markten, zijn we met name gericht op overheid, zorg en onderwijs. In deze branches spelen specifieke arbeidsmarktvraagstukken op het gebied van recruitment, mobiliteit en inhuur van medewerkers, bijvoorbeeld op het gebied van samenwerking tussen verschillende organisaties. We hebben er niet alleen de juiste software oplossingen voor, maar ook de ervaring, kennis en het netwerk om hierin te adviseren en begeleiden.
Werken bij Solutions Factory
Wil jij ook onderdeel van ons team uitmaken? We zijn met grote regelmaat op zoek naar nieuwe collega's.
Bekijk onze actuele vacatures
Over onze moederorganisatie
Solutions Factory is een dochteronderneming van Driessen Groep, waar werkgeluk mogelijk wordt gemaakt voor zoveel mogelijk mensen en organisaties in de publieke sector.
Om dat te bereiken ondersteunt onze familie van bedrijven bij alle mogelijke uitdagingen in het domein van mens en werk. Samen zijn we er voor organisaties in de zorg,
het onderwijs en de overheid en de mensen die daar (willen) werken.
Ieder bedrijf werkt op zijn eigen manier aan het gezamenlijke doel: werkgeluk mogelijk maken. Je merkt dat aan onze producten en diensten, manier van werken en
uiteraard ook de samenwerking met klanten en partners. We delen actief onze kennis, onze producten en diensten, ons netwerk en onze inzichten op het gebied van recruitment,
mobiliteit, inhuur en de arbeidsmarkt in zijn algemeenheid. Samen met zusterbedrijven als IJk, Driessen, Jij, Mensium, Bloeij, Benchstars, Reijn en Brainport Human Campus
organiseren we seminars, webinars en inspiratiesessies. En via het platform “Trends in HR” brengen we trends en ontwikkelingen in beeld voor HR en management. Met verhalen
die prikkelen en inspireren. Van artikelen, columns, whitepapers, evenementen en publicaties tot het gelijknamige magazine.
Onze Productvisie
Met onze software oplossingen kun je het gehele wervings- en selectieproces beheren. Je organiseert daarmee alle recruitment activiteiten die worden uitgevoerd, van het online plaatsen van een vacature tot en met het
aannemen van een sollicitant en alles wat daar tussen zit. Maar wat maakt ons daarin uniek? Waar geloven wij in? En wat kenmerkt onze oplossingen nu en in de toekomst? We delen graag onze productvisie met je.
Onze oplossingen werken vanuit twee doelen:
1. Wervingsproces optimaliseren en resultaat verbeteren: onze oplossingen zorgen voor een vlotte, correcte en overzichtelijke verwerking van gegevens rondom het wervings- en selectieproces van medewerkers.
Zo werkt u efficiënter en verbetert u de kwaliteit van de kandidaten die u aantrekt.
2. Positieve kandidaat ervaring stimuleren: het gebruik van onze oplossingen zorgt ervoor dat het sollicitatieproces voor de kandidaat prettig verloopt en volgens heldere stappen is ingericht.
De kandidaat staat hierbij centraal en alles is erop gericht dat deze een goede indruk krijgt van uw organisatie. Dat is niet alleen van invloed op uw werkgeversimago, maar ook op uw corporate imago.
Ons mission statement “Mens en organisatie laten groeien” sluit aan bij deze doelen en geeft nog wat meer inzicht in hoe deze doelen zich vertalen naar functionaliteit en mogelijkheden van onze oplossingen.
Met onze backoffice oplossing richten we ons op het wervings- en selectieproces met gebruikers als recruiters, vacaturehouders en HR Managers. Met onze frontoffice oplossingen
(zoals werken-bij sites) richten we ons juist op de klantreis van potentiële kandidaten en sollicitanten. De backoffice en frontoffice werken naadloos samen en maken het mogelijk beide doelen samen te laten komen.
Onze totaaloplossingen onderscheiden zich zo qua gebruikerservaring doordat ze maximaal inspelen op positie, rol en context van de gebruiker.
Onze oplossingen ondersteunen niet alleen recruitment (voor nieuwe medewerkers), maar ook mobiliteit (voor bestaande medewerkers) en inhuur (voor zzp’ers). In onze nieuwe v2 oplossingen, welke in de
loop van 2022 worden uitgerold, is het zelfs zo dat al deze processen volledig geïntegreerd zijn in zowel de frontoffice als backoffice oplossingen.
Onze medewerkers

Gerwin Ketelaar
Algemeen Directeur

Hendrik Jan de Boer
Directeur Operations & IT

Antonie Ketelaar
Marketing & Sales Consultant

Jeroen van der Donk
Accountmanager

Peter de Wit
Accountmanager

Mandy Ketelaar
Recruiter

Vincent Faber
Service Consultant

Marit Stobbe
Service Consultant

Klaas de Boer
Productowner

Paul Sweers
Productowner

Sjoerd Klinkenberg
Graphic Designer

Marissa Damink
UX/UI Designer

André Schilder
Software Developer

Sheik Rajabali
Software Developer

Bas Cantrijn
Software Developer

Jack van den Berg
Software Developer
