Nieuws
Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen en achtergrondinformatie in het werkveld met onze kennisbank. Wij helpen je door onze kennis, ervaring en laatste ontwikkelingen met je te delen.
Bij het maken van een nieuwe website is het belangrijk om rekening te houden met de usability van je website. De ervaring van de bezoekers is essentieel om ze aan te trekken en vast te houden op je website. Maar wat betekent usability, waarom is het belangrijk en wat verstaan we onder usability?
Het introduceren van een ATS systeem (of recruitment systeem) achter je werken-bij website heeft veel impact op de dagelijkse gang van zaken binnen je HRM organisatie. Als ervaren ATS-leverancier voor software vertellen we je in 10 overzichtelijke stappen hoe jij jezelf én de organisatie goed kan...
De meesten hebben het weleens voorbij zien komen, en veel organisaties in de publieke sector maken er gebruik van: Een (regionaal) samenwerkingsverband van organisaties welke zich samen richten op het optimaal functioneren van mensen en organisaties. Maar hoe werkt zo’n samenwerkingsverband en...
Als deelnemer van een (regionaal) samenwerkingsverband bundelt jouw organisatie zijn krachten, kennis en capaciteit met de andere aansluiters. Samen profiteren jullie van de vele voordelen van het samenwerkingsverband. Maar wat als jullie nog niet tevreden zijn over de zichtbaarheid van de...
Ontdek de TSF checklist. In deze checklist nemen we je op een praktische manier mee om de online zichtbaarheid van je vacatures te vergroten. Vraag hem nu kosteloos aan!
Bij het uitzetten van je inhuuropdrachten in markt komen er een hoop vragen en eisen bij kijken. Hoe stel je een goede opdracht op en hou je ook rekening met de rechtmatigheid van de opdracht?
Een eigen werken-bij website is een belangrijk onderdeel van de online zichtbaarheid van je organisatie. In tijden van een krappe arbeidsmarkt is een converterende werken-bij website van cruciaal belang om nieuwe werknemers aan te trekken.
Er zijn veel bedrijven die hun werknemers verplichten om het wachtwoord elke drie maanden aan te passen. Maar komt dit de veiligheid wel ten goede?
Arbeidsmarktcommunicatie is een steeds belangrijker instrument om in te zetten voor je organisatie. Arbeidsmarktcommunicatie is kort gezegd de manier waarop je organisatie zich presenteert op de arbeidsmarkt.
Tegenwoordig red je het niet meer als organisatie met alleen goede arbeidsvoorwaarden, iedere dag een gezonde lunch of een marktconform salaris om nieuwe werknemers aan te trekken. Nee hier gebruik je employer branding voor.
Relevante dashboards en rapportages; Het krijgen van inzicht in de resultaten van de uitgevoerde acties wordt steeds belangrijker binnen de recruitment. Denk hierbij aan slecht bezochte vacatures of de gemiddelde doorlooptijd van een functie.
Instelbaar sollicitatieformulier: Als recruiter, P&O adviseur of HRM manager wil je tijdens je werving- en selectieproces ervoor zorgen dat er zoveel mogelijk geschikte kandidaten solliciteren op jouw uitgezette vacature.
Notificaties: Het recruitmentsysteem helpt je met notificaties om op het juiste moment met de juiste taken aan de slag te gaan. Op het dashboard van het recruitmentsysteem ontvang je relevante taken welke door jou opgepakt moet worden.
Kom in contact met onze ervaren professionals en ontdek wat wij voor je kunnen betekenen.
Of bel ons op: (088) 141 09 09