Nieuws
Grip op je inhuurproces, zekerheid in matches.
Inhuurprocessen bij publieke organisaties zijn vaak omslachtig en tijdrovend. Inkoopmanagers worstelen met het waarborgen van rechtmatige procedures, het behouden van overzicht over externe medewerkers, het tevreden stellen van accountants en het toch nog snel vinden van gekwalificeerde professionals.
Maak kennis met TSF’s innovatieve inhuur software. Ondersteuning bij elke stap in het proces, van het publiceren van opdrachten tot succesvolle plaatsing. Jij de volledige controle over je rechtmatige inhuurproces, gekwalificeerde professionals een soepele reis.
Grip op je inhuurproces krijg je met rechtmatige, gebruiksvriendelijke technologie. Inhuur software is op haar best wanneer het zorgt voor gegarandeerde matches.
Voor organisaties die begrijpen dat inhuur meer is dan alleen posities vullen, is TSF de partner die regelgeving en persoonlijke aandacht samenbrengt. Onze software is namelijk ontwikkeld voor publieke organisaties die deze combinatie waarderen. Organisaties die hun bereik binnen een pool van gekwalificeerde professionals willen maximaliseren, terwijl ze volledige controle op het proces behouden.
TSF is jouw Nederlandse partner in de publieke sector die naast je staat tijdens de optimalisatie van je inhuurproces. Om het aanbestedingslandschap te verduidelijken, je proces te stroomlijnen en ervoor te zorgen dat je rechtmatig werkt. Wij spreken jouw taal. Begrijpen wat je nodig hebt. Bieden je grip op je inhuurproces. En helpen je zo inhuuruitdagingen te overwinnen.
Met TSF werk je met het dynamisch aankoopsysteem (DAS) en de webomgeving voor jouw leveranciers. Alles in je eigen huisstijl. Bovendien profiteer je van naadloze integratie met andere slimme koppelingen.
Met een inhuurdesk in eigen huisstijl kom je professioneel over naar de markt. Al je inhuuropdrachten plaats je centraal op de inhuurdesk vanuit het Dynamisch aankoopsysteem.
Daarnaast bouw je een sterk leveranciers bestand op door alle ZZP’ers, freelancers, intermediairs en overige leveranciers zich in te laten schrijven op de inhuurdesk.
Een inhuurdesk van TSF:
Bespaar op inhuurkosten door gezamenlijk gebruik te maken van een Dynamisch aankoopsysteem en een regionale inhuurdesk.
Wil je als aanbestedingsplichtige organisatie een samenwerkingsverband opzetten om samen grip te krijgen op externe inhuur? Onze inhuur software ondersteunt de mogelijkheid om met meerdere organisaties vanuit een Dynamisch aankoopsysteem te werken.
Zo bouw je samen een groot leveranciersbestand op, zorg je voor rechtmatige inhuur en bespaar je op software kosten.
Geen ervaring met het uitzetten je inhuuropdrachten in de markt? Met onze recruitmentondersteuning begeleiden we je gedurende de gehele opdracht tot aan de voorlopige gunning. Voorkom onnodige risico’s tijdens het inhuurproces.
Ondersteuning van de inhuuropdrachten is inclusief:
Naast het uitzetten van tijdelijke opdrachten kan je ook de urenregistratie- & facturatie regelen via TSF. Nadat een opdracht is gegund, kan de ingehuurde medewerker via het dynamisch aankoopsysteem zijn gewerkte uren bijhouden en facturen aanmaken. De urenregistratie- en facturatie module borgt de juistheid van de ingevoerde bedragen en voldoet aan alle factuureisen die door de belastingdienst zijn gesteld.
De urenregistratie- & facturatie bij TSF:
Moet je als organisatie op regelmatige basis tijdelijk personeel inhuren en moet dit volgens de aanbestedingswet gaan? Met het dynamisch aankoopsysteem ben je verzekerd van rechtmatige inhuur. Alle ingeschreven leveranciers krijgen gelijke kansen wanneer je een nieuwe inhuuropdracht in de markt zet.
Het dynamisch aankoopsysteem van TSF:
Binnen TSF staan wij voor persoonlijk contact. We hebben graag korte lijntjes. Ons doel is dat jij succesvoller wordt met het gebruik van onze softwareoplossingen en diensten. Of het nu gaat om een vraag, probleem of advies, wij zullen er alles aan doen om je snel en adequaat te helpen.
Timon Oedzes
Inkoper en aanbestedingsjurist bij NHL Stenden hogeschool
Afdeling Vergunningen, Handhaving en Toezicht van de gemeente Amersfoort
Jeroen Vreeling
Coördinator Inkoop bij Hecht
Esther Sorel
Backoffice-medewerker Centennium B.V.
Op NRG PALLAS huurt in wordt de inhuur van tijdelijke ondersteuning en het uitzetten van adviesdiensten van NRG PALLAS gefaciliteerd. Meer informatie..
Op de inhuurdesk van het NJi faciliteert het KBL (Kwaliteit en Blijvend Leren) bij de inkoop van haar opdrachten. Zo kan KBL haar opdrachten uitzet voor ZZP’ers en bedrijven. Meer informatie..
De Gemeente Noordoostpolder, Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek (OFGV) en de Gemeente Urk zijn van start met een nieuw Dynamisch aankoopsysteem: www.nouhuurtin.nl.
Het inhuren van tijdelijk personeel is een belangrijke oplossing voor overheden, gemeenten en onderwijsinstellingen tegen het steeds groter wordende capaciteitsgebrek. Maar hoe krijg je grip op je inhuurproces? Door het optimaliseren van je inhuurproces met een dynamisch aankoopsysteem.
In dit artikel gaan we dieper in hoe een DAS systeem jullie kan helpen het inhuurproces te verbeteren.
Een dynamisch aankoopsysteem, ook wel DAS genoemd, biedt verschillende voordelen voor aanbestedingsplichtige organisaties. Wanneer je als organisatie op regelmatige basis tijdelijk personeel inhuurt ben je er waarschijnlijk wel bekend mee, maar wat is een dynamisch aankoopsysteem en wat zijn de voordelen hiervan?
Wij geven je 5 voordelen van een dynamisch aankoopsysteem!
Overheden en andere organisaties huren steeds vaker tijdelijk personeel in. Wanneer je hier als organisatie mee te maken hebt en aanbestedingsplichtig bent, is het belangrijk om de daarbij horende wettelijke aspecten van het inhuren van tijdelijk personeel te begrijpen. Zo minimaliseer je het inhuurrisico en huur je tijdelijk personeel rechtmatig in.
Wij vertellen je alles wat je hierover moet weten en wat je hiervoor moet doen.
Ervaar het zelf. TSF is je vertrouwde partner voor innovatieve inhuur software.
Of bel ons op: (088) 141 09 09
Een geavanceerd ATS systeem met een eigen werken-bij website