Nieuws
Grip op je inhuurproces, zekerheid in matches.
Inhuurprocessen bij publieke organisaties zijn vaak omslachtig en tijdrovend. Inkoopmanagers worstelen met het waarborgen van rechtmatige procedures, het behouden van overzicht over externe medewerkers, het tevreden stellen van accountants en het toch nog snel vinden van gekwalificeerde professionals.
Maak kennis met TSF’s innovatieve inhuursoftware. Ondersteuning bij elke stap in het proces, van het publiceren van opdrachten tot succesvolle plaatsing. Jij de volledige controle over je rechtmatige inhuurproces, gekwalificeerde professionals een soepele reis.
Grip op je inhuurproces krijg je met rechtmatige, gebruiksvriendelijke technologie. Inhuursoftware is op haar best wanneer het zorgt voor gegarandeerde matches.
Tijdelijk personeel op een rechtmatige manier inhuren? Met ons dynamisch aankoopsysteem zet je een tijdelijke opdracht rechtmatig in de markt. Het biedt je organisatie de mogelijkheid om efficiënt en transparant personeel in te huren.
Bespaar tijd en geld door je opdracht op de juiste manier in de markt te zetten en borg de rechtmatigheid. Krijg grip op je inhuurproces met een Dynamisch aankoopsysteem.
Het dynamisch aankoopsysteem van TSF:
Met een inhuurdesk in eigen huisstijl kom je professioneel over naar de markt. Al je inhuuropdrachten plaats je centraal op de inhuurdesk vanuit het Dynamisch aankoopsysteem.
Daarnaast bouw je een sterk leveranciers bestand op door alle ZZP’ers, freelancers, intermediairs en overige leveranciers zich in te laten schrijven op de inhuurdesk.
Een inhuurdesk van TSF:
Bespaar op inhuurkosten door gezamenlijk gebruik te maken van een Dynamisch aankoopsysteem en een regionale inhuurdesk.
Wil je als aanbestedingsplichtige organisatie een samenwerkingsverband opzetten om samen grip te krijgen op externe inhuur? Onze inhuursoftware ondersteunt de mogelijkheid om met meerdere organisaties vanuit een Dynamisch aankoopsysteem te werken.
Zo bouw je samen een groot leveranciersbestand op, zorg je voor rechtmatige inhuur en bespaar je op software kosten.
Geen ervaring met het uitzetten je inhuuropdrachten in de markt? Met onze recruitmentondersteuning begeleiden we je gedurende de gehele opdracht tot aan de voorlopige gunning. Voorkom onnodige risico’s tijdens het inhuurproces.
Ondersteuning van de inhuuropdrachten is inclusief:
Naast het uitzetten van tijdelijke opdrachten kan je ook de urenregistratie- & facturatie regelen via TSF. Nadat een opdracht is gegund, kan de ingehuurde medewerker via het dynamisch aankoopsysteem zijn gewerkte uren bijhouden en facturen aanmaken. De urenregistratie- en facturatie module borgt de juistheid van de ingevoerde bedragen en voldoet aan alle factuureisen die door de belastingdienst zijn gesteld.
De urenregistratie- & facturatie bij TSF:
Moet je als organisatie op regelmatige basis tijdelijk personeel inhuren en moet dit volgens de aanbestedingswet gaan? Met het dynamisch aankoopsysteem ben je verzekerd van rechtmatige inhuur. Alle ingeschreven leveranciers krijgen gelijke kansen wanneer je een nieuwe inhuuropdracht in de markt zet.
Binnen TSF staan wij voor persoonlijk contact. We hebben graag korte lijntjes. Ons doel is dat jij succesvoller wordt met het gebruik van onze softwareoplossingen en diensten. Of het nu gaat om een vraag, probleem of advies, wij zullen er alles aan doen om je snel en adequaat te helpen.
“Dit keer gingen we specifiek op zoek naar gebruiksvriendelijke software om dit DAS proces te ondersteunen.”
“Mijn contactpersoon bij TSF is altijd bereid mee te denken en laat ook merken zijn vak te verstaan, maar vooral zijn vak ook leuk te vinden. Dit werkt heel fijn.”
“Het werken met een Dynamisch aankoopsysteem biedt ons meer flexibiliteit dan werken met raamovereenkomsten.”
“Niets dan lof over het contact met TSF en hun urenregistratie module!”
Op de inhuurdesk van het NJi faciliteert het KBL (Kwaliteit en Blijvend Leren) bij de inkoop van haar opdrachten. Zo kan KBL haar opdrachten uitzet voor ZZP’ers en bedrijven. Meer informatie..
De Gemeente Noordoostpolder, Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek (OFGV) en de Gemeente Urk zijn van start met een nieuw Dynamisch aankoopsysteem: www.nouhuurtin.nl.
NHL Stenden hogeschool heeft om hun externe inhuur te regelen gekozen voor een Dynamisch aankoopsysteem en een eigen inhuurdesk van Solutions Factory. Zo zijn ze verzekerd van rechtmatige inhuur en…
Het inhuren van tijdelijk personeel is een belangrijke oplossing voor overheden, gemeenten en onderwijsinstellingen tegen het steeds groter wordende capaciteitsgebrek. Maar hoe krijg je grip op je inhuurproces? Door het optimaliseren van je inhuurproces met een dynamisch aankoopsysteem.
In dit artikel gaan we dieper in hoe een DAS systeem jullie kan helpen het inhuurproces te verbeteren.
Een dynamisch aankoopsysteem, ook wel DAS genoemd, biedt verschillende voordelen voor aanbestedingsplichtige organisaties. Wanneer je als organisatie op regelmatige basis tijdelijk personeel inhuurt ben je er waarschijnlijk wel bekend mee, maar wat is een dynamisch aankoopsysteem en wat zijn de voordelen hiervan?
Wij geven je 5 voordelen van een dynamisch aankoopsysteem!
Overheden en andere organisaties huren steeds vaker tijdelijk personeel in. Wanneer je hier als organisatie mee te maken hebt en aanbestedingsplichtig bent, is het belangrijk om de daarbij horende wettelijke aspecten van het inhuren van tijdelijk personeel te begrijpen. Zo minimaliseer je het inhuurrisico en huur je tijdelijk personeel rechtmatig in.
Wij vertellen je alles wat je hierover moet weten en wat je hiervoor moet doen.
Ervaar het zelf. TSF is je vertrouwde partner voor innovatieve inhuursoftware.
Of bel ons op: (088) 141 09 09
Een geavanceerd ATS systeem met een eigen werken-bij website